Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposób obsługi interesantów
Godziny pracy oraz terminy i sposób załatwiania interesantów:
Zarząd Spółki:
7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku,
Oddziały Przewozów ("Woronicza", "Kleszczowa", "Stalowa", "Ostrobramska"):
6:30 - 14:30 od poniedziałku do piątku,
Skargi i wnioski interesantów
Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, pocztą elektroniczną).
Skargi należy adresować:
Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o. o.
Dział Informacji i Promocji
Włościańska 52
01-710 Warszawa
telefon: 22-568-7519
e-mail: skargi@mza.waw.pl
Inne informacje zawiera serwis internetowy Miejskich Zakładów Autobusowych Sp. z o.o [http://www.mza.waw.pl/]
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej mogą być złożone w formie zwykłego pisma lub wg załączonego wzoru.
Termin załatwiania: bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia skargi lub wniosku do Spółki. W razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się przepisy art. 36-38 kpa.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń