Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
 
Sposób obsługi interesantów

Godziny pracy oraz terminy i sposób załatwiania interesantów:

Zarząd Spółki: 
7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku,

Oddziały Przewozów ("Woronicza", "Kleszczowa", "Stalowa", "Ostrobramska"):
6:30 - 14:30 od poniedziałku do piątku,
 
Skargi i wnioski interesantów

Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, pocztą elektroniczną).
Skargi należy adresować:
            Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o. o.
            Dział Informacji i Promocji
            Włościańska 52
            01-710 Warszawa
            telefon: 22-568-7519
            e-mail: skargi@mza.waw.pl
 
Inne informacje zawiera serwis internetowy Miejskich Zakładów Autobusowych Sp. z o.o  [http://www.mza.waw.pl/]
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej mogą być złożone w formie zwykłego pisma lub wg załączonego wzoru.
 
Termin załatwiania: bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia skargi lub wniosku do Spółki. W razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się przepisy art. 36-38 kpa.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba